خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

دستگیری ۱۸ متهم در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۱۸ متهم در نتیجه اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۹۶
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
دستگیری ۱۸ متهم در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان اسدآباد، با هدف نا امن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت شهروندان، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح، سه سارق، ۹ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر، یک نفر جلبی و پنج نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر و ۴ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به توقیف هشت دستگاه خودرو مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی، از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تشکر کرد و خواستار اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

*کشف خودرو سرقتی در نتیجه اجرای طرح مهار

وی گفت: در پی اعلام مرفوک استان همدان به شهرستان اسدآباد مبنی بر حرکت خودرو سواری پژو پارس سرقتی از سمت همدان به این شهرستان، مراتب توقیف آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یاری افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ضمن گشت‌زنی در بلوار ۲۲ بهمن و حمزه‌ای به گشت‌زنی پرداخته و با مشاهده خودرو مذکور در محور اصلی با اتخاذ تدابیر مناسب آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مرجع قضائی، از رانندگان خواست: با رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیسی، از سرقت وسائط نقلیه خود توسط سارقان جلوگیری کنند.

*دستگیری باند حفاران عتیقه‌جات

وی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر این که افرادی در یکی از محله‌های شهر اسدآباد به منظور کشف عتیقه‌جات و آثار باستانی در حال حفاری هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یاری افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی قضایی، روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲ جانبازان به اتفاق نماینده میراث فرهنگی شهرستان به محل عزیمت و پنج نفر را در حال حفاری به قصد کشف عتیقه‌جات و آثار باستانی مشاهده کردند که نامبردگان دستگیر و در بررسی محل، مقداری وسایل حفاری به همراه ۲۰ قطعه سفال شکسته نیز کشف شد.

وی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات