تعطیلی اداره‌ها، اصناف و بانک‌ها از دوشنبه/ ممنوعیت تردد خودروها از فردا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیمات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام کرد: همه ادارات، بانکها و اصناف از روز دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده تعطیل خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۶۴۷۳۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

 به گزارش  خبرگزاری بسیج، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیمات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام کرد: همه ادارات، بانکها و اصناف از روز دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: از ساعت 12 ظهر فردا یکشنبه تا روز جمعه 5 شهریور ماه ممنوعیت تردد در تمامی محورهای کشور و بین استانی برقرار خواهد شد.

رئیسی تاکید کرد: تمام مجوزهای صادر برای تردد لغو شده است.علاوه بر این افرادی که بنا به هر دلیلی تخلف و جریمه شدند بعد از یک ماه این جریمه دو برابر می‌شود و حتما هم اخذ می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونابا تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، بیان داشت: در تعطیلات پیشرو فقط اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج ضروری مردم و نیز دستگاه های امدادی مانند اورژانس و.... فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم امروز ستاد ملی مقابله با کرونا عزاداری در فضاهای بسته ممنوع است و دسته روی نیز ممنوع خواهد بود.

رئیسی یادآور شد: امروز رئیس جمهور تاکید کرد تا همه دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر این موضوع وارد عمل شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا متذکر شد:میزان جرائم مشخص شده و وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و استانداران موظف به رعایت دستورات هستند.

ارسال نظرات