برگزاری همایش شیر خوارگان توسط بسیجیان ناحیه روح الله

مراسم شیرخوارگان در مصلی اندیشه توسط بانوان بسیجی پایگاه نرجس خاتون (س) با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۸۶۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: مراسم شیر خوارگان با تعداد محدود و رعایت پروتکل بهداشتی توسط بانوان بسیجی نرجس خاتون حوزه مقاومت بنت الهدی برگزار شد.
در این مراسم حاج آقا انصاری امام جماعت مصلی اندیشه غدیر در باب درس‌های اخلاقی شهادت حضرت علی اصغر (ع) نکاتی را یادآور شد.
انصاری اینگونه بیان داشت مظلومیت ابا عبدالله الحسین (ع) و واقعه عاشورا، درس‌های اعتقادی و اخلاق و مشاوره زیادی دارد. مثلا واقعه طفل شیرخوار اباعبدالله الحسین (ع) درس‌های اخلاقی زیادی به مردان و زنان شیعه می‌دهد، اینکه در مقاتل آمده حضرت زینب سلام الله علی‌ها، طفل را تحویل امام می‌دهد و همسرش حضرت رباب این کار را نمی‌کند به زنان درس می‌دهد که در زندگی کاری نکنید تا مردتان خجالت بکشد و همچنین به مردان یاد می‌دهد خانم‌ها لطیف هستند و طاقت دیدن خیلی از صحنه‌ها رو ندارند؛ و در آخر با مصیبت خوانی امام مراسم پایان یافت.

انصاری یادآور شد که بنا به فرموده مقام معظم رهبری مراسم امام حسین علیه السلام نباید ترک شود چراکه مردم به این مراسم‌ها نیاز دارند، اما باید تمام موارد و نکات بهداشتی رعایت شود تا دشمن این‌ها را دسیسه نکند و به زیادشدن این بیماری ربط ندهند.
در ادامه امام به مرثیه خوانی پرداخت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار