رسانه ها بسیجی وار از هویت کشور و نظام و مردم دفاع کنند

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان، مخاطب را سرمایه اصلی یک رسانه دانست و گفت: برای مردم قلم بزنید و سوژه های مردمی را دنبال کنید و نقد منصفانه را سرلوحه قرار دهید
کد خبر: ۹۳۶۵۰۲۲
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ مهدی پارسا در بازدید از ایسنا گیلان، ضمن قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه، اظهار کرد: رسانه‌ها باید دستاورد‌های نظام را برجسته و مطالبات آن را مطرح کنند.

معاون روابط عمومی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بسیج رسانه به دنبال رشد و تقویت رسانه‌های استان است، متذکر شد: در ایام شیوع کرونا سعی کردیم بخش عمده‌ای از خبرنگاران عضو و غیر عضو سازمان بسیج رسانه را تحت پوشش بسته‌های معیشتی قرار دهیم.

وی از رسانه‌ها خواست به معرفی سپاه و بسیج در جامعه کمک کنند و بیان کرد: سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم است و کمک به دولت را در دستور کار دارد. همانگونه که در جریان واکسیناسیون فلج اطفال از ظرفیت‌های بسیج مردمی استفاده شد و ۹۵ درصد جامعه هدف را واکسینه کردیم، در جریان کرونا نیز شاهد نقش آفرینی سپاه و بسیج از نخستین روز‌های شیوع بیماری تاکنون در حوزه‌های مختلف گندزدایی و غربالگری و بسته‌های معیشتی و کمک به کادر درمان و... هستیم.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان، با اشاره به آمادگی سپاه و بسیج جهت مشارکت در امر واکسیناسیون کرونا، اضافه کرد: سپاه یک حوزه خبرساز و هر کدام از دستاورد‌های آن یک سوژه است و رسانه‌ها می‌توانند به این دستاورد‌ها به عنوان دستاورد نظام بپردازند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج گوش به فرمان رهبر انقلاب جهت کمک رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: سپاه قدس استان گیلان ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین را احداث کرده است که انعکاس این خبر در جامعه به نوعی امیدآفرینی ایجاد می‌کند.

پارسا، حضور نیرو‌های بسیجی و جهادی در فضای آلوده بیمارستان‌ها به ویژه در موج پنجم را یادآور جبهه جنگ دانست و گفت: همانگونه که شهید املاکی ما در شرایط بمباران شیمیایی ماسک خود را برداشت و به صورت یک جوان بسیجی زد، بسیجیان ما نیز به خاطر کشور و نظام و رهبری و مردم، خطر کرونا را به جان می‌خرند و به کادر بهداشت و درمان جهت خدمت رسانی بهتر به مردم کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های سپاه و بسیج در جهت خدمت رسانی به مردم نباید از دید رسانه‌ها مغفول بماند، عنوان کرد: رسانه‌ها باید دغدغه مردم را بیان کنند، اما وارد عرصه تخریب و سیاهنمایی نشوند، زیرا انتقاد با تخریب فرق دارد.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان، مخاطب را سرمایه اصلی یک رسانه دانست و یادآور شد: برای مردم قلم بزنید و سوژه‌های مردمی را دنبال کنید و نقد منصفانه را سرلوحه قرار دهید و با انعکاس اقدامات مثبت، بسیجی وار از هویت کشور و نظام و مردم دفاع کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار