خبرهای داغ:
رییس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز گفت: آمار بیماران کرونایی به طور قابل توجهی افزایش یافته و همین امر موجب شد تا یک بخش دیگر برای این بیماران اضافه کنیم که رو به پر شدن است.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۵۳
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
دکتر محسن علی سمیر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان کرد:هم اکنون ۲ بخش عادی هر کدام با ۲۰ تخت، یک بخش ویژه با ۹ تخت و یک بخش اورژانس با ۱۵ تخت این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی افزود: قدرت سرایت نوع کرونا دلتا به مراتب بیشتر از نوع‌های قبلی است به گونه‌ای که اگر یک نفر در خانواده به این ویروس مبتلا شود دیگر اعضا را نیز درگیر می‌کند.

افزایش سه برابری بیماران کرونایی

رییس بیمارستان ابوذر اهواز با اشاره به پر شدن ظرفیت اورژانس این بیمارستان گفت: میزان بیماران بستری نسبت به هفته‌های گذشته سه برابر شده و اکنون بیش از ۵۰ بیمار کرونایی داریم.

وی با توجه به اینکه احتمال افزایش بیماری بعد از آیین‌های عزاداری تاسوعا و عاشورا وجود دارد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که این بیماری طول بکشد لذا شاید مجبور شویم بخش‌های بیشتری از این بیمارستان را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم.

علی سمیر گفت: آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در این بیمارستان نسبت به گذشته تغییری نکرده، اما وقتی روند بیماری افزایشی شود تعداد بیماران بدحال بیشتر می‌شود و این موضوع خطرناک است.

وی بیان کرد:به لحاظ تجهیزات و دستگاه اکسیژن ساز هیچ مشکلی نداریم و امیدواریم هر چه زودتر با کمک مردم بتوانیم بیماری را مدیریت کنیم.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها