فرمانده گروه توپخانه 61 محرم تربت حیدریه:

ترویج شعائر اسلامی و فرهنگ علوی و عاشورایی

یکی از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوزه ترویج شعائر اسلامی و فرهنگ علوی و عاشورایی اختصاص دارد.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۴۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار عباس حسینی فرمانده گروه توپخانه 61 محرم تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:یکی از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوزه ترویج شعائر اسلامی و فرهنگ علوی و عاشورایی اختصاص دارد.


سردار حسینی افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور، سپاه در کنار سایر نهادها به نقش‌‎آفرینی پرداخت که این نقش‌آفرینی پس از فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده محترم سپاه، پررنگ‌تر شد. درحال حاضر همه امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌ها، درحال خدمت‌رسانی به مردم هستند؛ بویژه شهرستان تربت حیدریه که گروه موشکی و توپخانه‌ای 61 محرم در آن فعال شده و پای کار ارائه خدمت است.


فرمانده گروه توپخانه 61 محرم تربت حیدریه  اضافه کرد: درمانگاه شهدای سرباز، علاوه بر پیگیری مسائل درمانی مردم در عرصه کرونا، به مرکز واکسیناسیون تبدیل شده است.

عباس حسینی در انتها گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر، بنا به نیاز مردم شهیدپرور گناباد، تیم مهندسی از گروه 61 محرم به دستور فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه به منطقه اعزام شده و حسب نیاز، نسبت به لایروبی قنوات خشک شده اقدام کرده که وضعیت چندین روستا درمعرض خشکسالی را بهبود بخشیده و امروز در حال احیاء آنها هستیم.2 ماه در این منطقه فعال بودیم و به فضل خدا، موجب رضایتمندی مردم منطقه، امام جمعه محترم، فرماندار و ... شد.
به فرمان ولایت، در خدمت مردم هستیم تا محرومیت‌ها را از بین ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها