فرمانده سپاه ناحیه دهلران:

آمادگی هر نوع همکاری برای مقابله با کرونا رو با کادر بهداشت و درمان داریم

فرمانده سپاه ناحیه دهلران دربازدید از مرکزواکسیناسیون دهلران گفت:آمادگی هر نوع همکاری برای مقابله با این ویروس منحوس رو با کادر بهداشت و درمان داریم.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۳۰
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران همراه با حجت الاسلام موسوی امام جمعه،دکتر شریفی رئیس شبکه بهداشت و سرگرد علی دادفر فرمانده حوزه شهری دهلران، به صورت سر زده،در مرکز واکسیناسیون کرونا شهرستان حضور یافته و از این مرکز بازدید کردند.

در این بازدید که به جهت عرض خداقوت خدمت پرسنل محترم کادر درمان صورت گرفت،از فرایند اجرای واکسیناسیون و صفوف مراجعه کنندگان بازدید به عمل آمد و ضمن تشکر و قدردانی، راهکارها و نظرات ارشادی لازم را،درخصوص ارتقاء کیفی خدمات ارائه دادند.

سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این بازدید گفت:از تمامی زحمات و از خود  گذشتگی کارکنان حوزه سلامت شهرستان دهلران و فعالیت های شبکه بهداشت و درمان در حوزه های مختلف از جمله آموزش و پیشگیری، واکسیناسیون، نمونه گیری و شناسایی موارد مثبت و درمان این بیماری  قدردانی میکنیم وآمادگی هر نوع همکاری برای مقابله با این ویروس منحوس رو با کادر بهداشت و درمان داریم.

 حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران نیز در این دیدار با مسئول مرکز واکسیانسیون، جهت انجام واکسن مراجعین و تنظیم صفوف نوبت دهی اعلام آمادگی نمودند.

در پایان سرهنگ آبدونی وحجت الاسلام موسوی از زحمات و خدمات شبانه روزی مجموعه بهداشت و درمان، پایگاه های مقاومت بسیج، هلال احمر، اصحاب رسانه و... تشکر نمود و برای این عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی نمودند.

ارسال نظرات