مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه گفت:

لزوم تعمیق بیشتر بینش دینی و سیاسی در مساجد

حجت الاسلام محمدی گفت:مساجد نخستین پناهگاه عاشقان یعنی رزمندگان و پیشکستوتان عرصه جهاد و شهادت در راه خدا است.
کد خبر: ۹۳۶۶۳۲۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حجت الاسلام مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه گفت:مساجد نخستین پناهگاه عاشقان یعنی رزمندگان و پیشکستوتان عرصه جهاد و شهادت در راه خدا است.


وی گفت:رزمندگان قبل از هر کاری وعده گاه خود را در آنجا رقم می زدند و آنجا بود که تصمیمات اساسی پیرامون آبادانی دنیا و آخرت گرفته میشد،در مساجد بود که عاشقان با اوج شکوفایی خود و وعده شهادت گرفتند و به معراج رفتند ، معراجی که آیات فراوان داشت برای دیدن و شنیدن. مساجد پایگاه اعتقادی و ایمانی بچه‌های جنگ و جبهه بود. در آنجا بود که نور ایمان را در خود فوران میکردند و از زمین و آسمان آنچنان به خدا با دعا و سجده که گویی هیچ چیز غیر از ذات اقدس اله یعنی خالق آسمان و زمین وجود ندارد.

محمدی گفت:مسجد تهی از تعمق دینی و سیاسی مسجد نیست ، در برخی از کشور‌ها امثال مسجد ضرار، مسجادی هستند که از نظر زرق و برق دنیایی هیچ بنایئ شاید به پای آن نرسد، اما وقتی به آن مسجد نگاه می‌کنید میبئنید که تنها چیزی که از این مسجد هویدا میشود، نفاق و دو دسته گی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه افزود:امروزه شاهد آن هستیم که آل سعود با یدک کشیدن عنوان خادم الحرمین، مساجد شکیلی را بنا کرده‌اند، اما در عمل میبینیم که توسط همین‌ها خون هزاران کودک، زن و مرد نمازگزار و مسلمان ریخته میشود. پس طبق آیه قرآن اگر مسجدی تهی از تقوا باشد و در آن دنیا و آخرت با هم گره نخورده باشد آن مسجد نه تنها معراج انسان نخواهد بود بلکه باید از پایه ویران گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه گفت:امروز به حمدالله با رهبری حضرت امام خامنه ای شاهد آن هستیم که جوانان بسیجی ما با تاسی از فرمان ولایت کمک‌های مومنانه، ساخت و ساز‌های جهادی در راستای کمک به محرومین و مستضعفین، محکم کردن بنای اعتقادی و انجام فرائض دینی می‌باشد که با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، طرح شهید سلیمانی  در مسجد به حمداله با قوت در حال اجرا هست و ثمرات بسیار ارزنده برای نظام علی الخصوص سلامتی مردم عزیز را دنبال می‌کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار