ایجاد مرکز درمانی سرپایی بیماران کرونایی موجب ارائه خدمات بیشتر به بیماران می شود

ایجاد مرکز ارائه خدمات به بیماران کرونایی توسط سپاه موجب کاستن بار مراجعه به بیمارستان ها می شود.
کد خبر: ۹۳۶۶۷۷۶
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، از ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون و مرکز درمانی سرپایی بیماران کرونایی سپاه امیرالمومنین(ع) استان، با تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که مرکز بیماران سرپایی کرونا به همت سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ایجاد شده است.

 حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» یادآور شد: بسیجیان داوطلب در این مرکز حضور پیدا کردند و با این اقدام، بار سنگین مراجعه بیمار کرونایی از بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) شهر ایلام و دیگر مراکز درمانی استان برداشته شده است.

 وی ابراز کرد: ایجاد این مرکز، نقش مهمی در رفاه حال کارکنان بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) دارد،خدمات ارزنده ای به بیماران کرونایی به صورت سرپایی ارائه می شود که زمینه ساز ارائه خدمات بیشتر به بیماران و مراجعه کنندگان است.

امام جمعه ایلام گفت: کاستن بار مراجعه بیماران کرونایی با ایجاد این مرکز، موجب استراحت کادر درمان می شود و از طرفی دیگر هم بهبود رسیدگی به وضعیت بیماران کرونایی و ارائه خدمات بیشتر به این بیماران را به دنبال دارد.

 حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: کادر بسیجی داوطلب در سه شیف در این مرکز کار  می کنند که با روحیه جهادی مشغول ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند و جا دارد از حضور داوطلبان بسیجی و خدمات سپاه پاسداران استان که به بیماران کرونایی،خدمات رسانیی می کنند تقدیر و تشکر کنیم.

 وی در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: امید است با رعایت  شیوه نامه های بهدشتی از سوی مردم، هر چه زودتر این ویروس منحوس در کشور ریشه کن شود و سلامتی به جامعه بازگردد.

 گفتنی است در این بازدید که با حضور سردار « جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جریان روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی در مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی سپاه استان قرار گرفت.

 

ارسال نظرات