امام جمعه ایلام:

وزرای منتخب به شعارهای رییس جمهور جامه عمل بپوشانند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به تشکیل کابینه دولت گفت: امروز وقت این است که وزرای منتخب به شعارهایی که ریاست جمهوری اعلام کردند، جامه عمل بپوشند.
کد خبر: ۹۳۶۸۰۶۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه مصلی شهر ایلام افزود: اکثریت وزرای پیشنهادی دولت از مجلس رای اعتماد گرفته و رییس جمهور بر اساس شعارهای امیدآفرینی که به مردم داده کابینه را به مجلس معرفی و مجلس نیز به عنوان منتخبان مردم وزرا را بررسی و به آنها رای اعتماد دادند.

وی ادامه داد: تاکنون مردم همراه بوده و پس از آن نیز همراهی خواهند کرد و به خوبی می دانند بررسی و رفع مشکلات کشور نیازمند برنامه زمان دار است.

خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: آنچه در سال های اخیر اتفاق افتاده مشخص کرده که رفع مشکلات یک روزه حل شدنی نیست و در برنامه مدت دار قابل رفع خواهد بود.

کریمی تبار یکی از مهمترین مطالبات کنونی مردم این استان را اولویت سفر رییس جمهور به استان اعلام‌ کرد و گفت: مردم ایلام به عنوان استانی ولایت‌مدار با پیشینه پرافتخار، شهیدپرور و با مشارکت حداکثری در انتخابات انتظار دارند نخستین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به این استان انجام گیرد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور زمانی که در دستگاه قضا حضور داشت تنها استانی که سفر نداشته ایلام بود و مردم اکنون مطالبه دارند که اولین سفر استانی هیات دولت به ایلام باشد.

امام جمعه ایلام یکی از مهمترین مشکلات کنونی استان را علی رغم مستعد بودن برای سرمایه‌گذاری ولی نداشتن راه آهن، آزادراه، بزرگراه و رکورد دار تورم کشور عنوان کرد و گفت: امید است اولین سفر استانی رئیس جمهور از استان شهیدپرور ایلام آغاز شود.

حجت الاسلام‌کریمی تبار همچنین با اشاره به انتخاب استانداران از سوی رئیس جمهور افزود: استاندار هر استان نماد تحقق شعارهای رئیس جمهور و وزراست و مردم این استان مطالبه دارند که شخصی قوی، شایسته، متعهد، متخصص، کارآمد، دارای روحیه مردم داری، محرومیت زدایی، ولایت مداری و مستقل برای این استان انتخاب شود.

وی همچنین با تبریک هفته دولت گفت: پیوند کارگزاران با خدا مهم‌ترین شاخصه نظام اسلامی است و اگر مسئولان بخواهند در مسیر بندگی به وظایف خود خود عمل کنند، یاری خداوند آنها را همراهی خواهد کرد.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع کرونا مهمترین عامل مصونیت مردم را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان و تاکید کرد: مردم انتظار معجزه نداشته باشند و از حضور در تجمع ها به ویژه در آرامستان ها خودداری کنند.

ارسال نظرات