هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است

فرمانده سپاه خوی گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۳۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی به همراه حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی به مناسبت هفته دولت ضمن حضور در فرمانداری ویژه این شهرستان با آقای عباسی دیدار کردند.

سردار علایی در این آئین ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک هفته دولت که یادآور یاد و خاطره دو شهید عرصه خدمت شهیدان رجایی و باهنر است و این دو شخصیت برجسته انقلابی الگو و نمونه بارزی از دولتمردان سختکوش، متواضع و متعهد و عمل‌گرای عرصه خدمت به مردم است، اظهار کرد: این شهیدان بزرگوار با سرلوحه قراردادن اخلاص توام با کار و تلاش صادقانه همه وجود خود را وقف پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کردند.

وی هفته دولت را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در خوی تبریک گفت و افزود: خداوند به ما توفیق دهد که شرمنده شهداء نشویم و سربلندی و سرافرازی ما مدیون جانفشانی های شهداء می‌باشد و این مردم لایق خدمت هستند و ما باید قدردان این ملت بوده و دغدغه ما باید همیشه مردم باشد.

این مسئول اضافه کرد: این پست ها یک آزمایش الهی است و انشاالله بتوانیم دین خود را به مردم و شهداء به درستی اداء  کنیم و رضایت خداوند متعال را به دست آوریم.

حجت الاسلام خیرالله شریفی در این دیدار با بیان اینکه ما هرچه داریم از محرم و صفر است و از همه خدمتگزاران دولت که به مردم در راستای خدمت رسانی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

در پایان عباسی فرماندار ویژه خوی از حضور سردار علایی و اکیپ همراه تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: الحمدلله امروز هیچ فاصله ای میان دولت و سپاه وجود ندارد و قطعا همدلی و همراهی بسیاری از مشکلات مردم و شهر را حل می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار