فرمانده حوزه «شهید رجایی(ره)» ادارات کل اراک:

برگزاری 50 عنوان برنامه در راستای گرامیداشت هفته دولت/شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگوی خدمت رسانی

عبدی از برگزاری 50 عنوان برنامه در راستای گرامیداشت هفته دولت خبر داد و گفت: باسازماندهی انجام شده کارمندان بسیجی درحوزه های مختلف از جمله برنامه های فرهنگی، سازندگی، اجرای طرح شهید سلیمانی نقش آفرینی می کنند.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۵۱
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «مهدی عبدی» فرمانده حوزه «شهید رجایی(ره)» ادارات کل ضمن گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: در ابتدای هفته دولت باید با تبیین و بازخوانی شهدای دولت الگوهای خدمت ومجاهدت را برای جامعه و کارمندان به خوبی معرفی کنیم. 
 
وی افزود: شهیدان والامقام رجایی و باهنر بهترین الگوی خدمت رسانی و ایثار هستند و مسوولان باید با الگوگیری از این ۲ شهید بزرگوار در مسیر خدمت رسانی به مردم مجدانه گام بردارند و از هیچ فرصتی نباید برای خدمت به مردم دریغ کرد.
 
عبدی با اشاره به نامگذاری چهارم شهریور به نام روز کارمند، بیان کرد: نامگذاری این روز فرصتی بسیار مناسب برای تجلیل از کارمندان برتر و جهادی است و میتوان از این فرصت برای تبیین نقش کارمندان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی استفاده کرد.
 
وی تصریح کرد: باید زحمات و خدمات کارمندان بسیجی که در ادارات نقش آفرینی می کنند گرامی داشته شود و حوزه بسیج «شهید رجایی(ره)»در این راستا برنامه تجلیل از کارمندان برتر را در دستور کار گذاشته است.
 
فرمانده حوزه «شهید رجایی(ره)» ادارات کل با اشاره به اهمیت جایگاه کارمندان در گام دوم انقلاب بیان کرد: حوزه شهید رجایی(ره) ادارات کل از ابتدای صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبیین این منشور مهم را همواره در دستور کار گذاشته و برنامه های مختلفی برای این مسئله انجام داده و در هفته دولت سالجاری نیز برنامه های محتوایی در دستور کار است.
 
وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف بسیج کارمندان در ادارات تلاش برای ایجاد رضایتمندی در بین مردم است، گفت: هدف این قشر ایجاد کارآمدی بیشتر انقلاب و نظام اسلامی است و لذا با اجرای برنامه های میزخدمت در این راستا حرکت خواهیم کرد.
 
عبدی با اشاره به اجرای رزمایش موفق شهید عباسپور در راستای کاهش مصرف برق گفت: در پیک مصرف برق بسیج ادارات کل حوزه «شهید رجایی(ره)» به همت  کارمندان بسیجی حوزه رزمایش موفقی اجرا کرد و در راستای صرفه جویی بسیار موثر واقع شد.
 
فرمانده حوزه «شهید رجایی(ره)» ادارات کل با اشاره به برنامه های حوزه بسیج ادارات در هفته دولت گفت: باسازماندهی انجام شده کارمندان بسیجی در حوزه های مختلف از جمله برنامه های فرهنگی، سازندگی، اجرای طرح شهید سلیمانی ،نهضت کمک مومنانه و اجرای میزهای خدمت نقش آفرینی می کنند.
 
وی افزود: گلباران قبور مطهر شهدا توسط مدیران و کارمندان بسیجی، تجلیل از مدافعان سلامت، تجلیل از کارمندان جهادگر ، تجلیل از بسیجیان فعال در قرارگاه شهید سلیمانی و شهید میرعباسی، توزیع بسته های معیشتی، کمک به واکسیناسیون عمومی، توزیع بسته های بهداشتی، برگزاری میزهای خدمت و اجرای برنامه های فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شکل محدود و در فضایی باز از جمله برنامه های مهم حوزه شهید رجایی(ره) ادارات کل در هفته دولت است که مجموعا ۵۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه های زیرمجموعه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار