خبرهای داغ:

تجلیل از کادر درمان خوی با حضور سردار علایی

فرمانده سپاه خوی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان با هدف تجلیل از کادر درمان در دانشکده علوم پزشکی و اورژانس این شهرستان حضور یافتند.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۸۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، فرمانده سپاه خوی سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی امروز در آئین دیدار با پزشکان این شهرستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از زحمات شبانه روزی فاطمه مقدم رئیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان و تمامی پزشکان و پرستاران که به عنوان مدافعان جان بر کف سلامت در خط مقدم مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا بار سنگینی را بر دوش دارند، تقدیر و تشکر کرد.

 سردار علایی افزود: مردم عزیز ما در تمامی روزهای سخت اعم از جنگ تحمیلی، زلزله، سیل و ... ثابت کردند که در کنار همدیگر بوده و یار و یاور آسیب دیدگان هستند و در این مقطع زمانی حساس کرونا سپاه در کنار جامعه پزشکی قرار دارد و با استفاده از تمام توان خود در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا گام برمی‌دارد.

در ادامه حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی ضمن تسلیت ایام محرم با بیان اینکه امروز کادر درمان در تمامی مراکز درمانی در راستای خدمت رسانی به مردم به صورت جهادی و انقلابی زحمت می‌کشند و الحمدلله امروز هم سپاه و سایر مجموعه ها به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند، وارد میدان شدند و انشاالله تمامی این تلاش‌ها ذخیره آخرت قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار