خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه شهداء آذربایجان غربی:

هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات نظام است

سخنگوی سپاه شهداء آذربایجان غربی هفته دولت را فرصتی برای انعکاس خدمات نظام دانست.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۹۲
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت است تا دولتمردان گزارش کار خود را با شفافیت در اختیار مردم و افکار عمومی قرار دهند، تا از این رهگذر دلسوزان نظام نسبت به نقد سازنده بپردازند.

وی ضمن اینکه فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت، افزود: این ایام فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی سال‌های گذشته منعکس شود، چرا که کارکرد هر حکومتی معمولا با قوه مجریه به منصه ظهور می‌رسد.

این مسئول گفت: برخورد صادقانه و شفاف با مردم مزیت‌های فراوانی دارد، یکی اینکه در وهله نخست، میزان اطلاعات مردم نسبت به عملکرد دولتمردان افزایش می‌باید، همچنین میزان خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف به مردم معرفی می‌شود و از همه مهم‌تر اینکه دشمنان ایران اسلامی را مایوس می‌کند، و به آنان می‌فهماند که ایران در شرایط تحریم معطل نمانده و رشد کرده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء آذربایجان غربی، هفته دولت را نماد اقتدار ملت ایران دانست و گفت: این روزها فرصتی برای هم‌افزایی بین دولت و ملت است به ویژه اینکه یک دولت انقلابی روی کار آمده است و قطعا اتفاق‌های خوبی در 4 سال آینده رخ خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار