نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد:

با کادر سازی بسیج سرباز امام زمان(عج) تربیت کنیم

"پوربابایی" در بازدید از حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:ما نیز باید به تبعیت از امام سجاد (ع) با کادرسازی بسیجیان، سرباز امام زمان (عج) تربیت نماییم.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۹۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "پوربابایی" نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد از شعب نمایندگی ناحیه مرکزی  حوزه مقاومت بسیج مهدیه بازدید نمود. 
حجت الاسلام "پوربابایی" در این بازدید ضمن بیان مطالبی درباره ماه محرم؛ و هدف از قیام عاشورا اذعان داشت:از نظر امام سجاد (ع) تمام دستورات دین اسلام درحق گویی، قضاوت عادلانه و وفای به عهد خلاصه می‌گردد.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مده الظله درباره نقش امام سجاد (ع) در بقا و نگهداری نسل شیعه با کادر سازی و تربیت انسان‌های مومن و متعهد خاطرنشان کرد:ما نیز باید به تبعیت از امام سجاد(ع) با کادرسازی بسیجیان، سرباز امام زمان (عج) تربیت نماییم.
نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در ادامه با اشاره به نقش زنان درترویج مردان خود در تدفین و تشییع پیکر شهدای کربلا بعد از گذشت سه روز و تشییع پیکر امام رضا (ع) در تصریح نقش زنان به عنوان مربی در به صحنه اوردن مردان، اذعان داشت:بسیج خواهران نقطه اوج ایمان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار