ایثارگری رزمندگان نشان از عزت مردم ایران اسلامی دارد

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نشانگر غیرت و عزت مردم ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۹۳۶۹۴۴۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و جمعی از همراهان با محمدرضا ادهم جانباز و رزمنده 8 سال دفاع مقدس دیدار کرد. این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم در این دیدار اظهار کرد: سپاه بر روی شانه‌ها و بازوهای شما رزمندگان و شهدا و ایثار گران  به آسمان عروج پیدا کرد و اگر شما نبودید این عظمت به وجود نمی‌آمد و هر موفقیتی که سپاه به دست می‌آورد سهمی از آن متعلق به شما است.

او افزود: به واسطه جهاد و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب در عالم عزت پیدا کردیم و حال باید این فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع را زنده نگاه داریم و شرمنده شهدا مخصوصا سیدالشهدای انقلاب اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشده و در مسیر آنان قدم برداریم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نشانگر غیرت و عزت مردم ایران اسلامی بود.

ادهم تصریح کرد: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار