خبرهای داغ:

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان سمنان

شاهرود_معاون روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۰۸
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الله یحیایی، در آیین تجلیل از مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود به میزبانی سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد با تجلیل از نقش مدیران روابط عمومی و کارشناسان در اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروزه اهمیت فعالیت روابط عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و آنچه واضح و روشن است ضرورت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی فعالیت‌ها و عملکرد دولت توسط پرچمداران اطلاع رسانی در سطح ادارات می‌باشد
معاون روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان گفت:: با توجه به انتخابات هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان که در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در سمنان به انجام رسید، کمیته‌های پنجگانه تخصصی این شورا با شناخت مدیران خود تشکیل و برنامه کاربردی و اجرایی هر یک از آن‌ها ارائه شده است.
او عنوان کرد: دوره‌های آموزشی اطلاع رسانی در مدیریت بحران، خبرنگاری، خبرنویسی، عکاسی خبری و فضای مجازی به زودی برای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.
سخنگوی استانداری سمنان همچنین گفت: بر اساس مصوبه هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان با توجه به اهمیت ارزیابی و رصد فعالیت‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مقرر گردید تا در دهه فجر سال ۱۴۰۰، دستگاه‌ها و مدیران برتر روابط عمومی‌های استان با انجام ارزیابی جامع ادارات شناخته و معرفی شوند
یحیایی همچنین با اشاره به دشواری و مرارت فعالیت روابط عمومی‌ها گفت:: دوره گذار از روابط عمومی سنتی به دیجیتال فرا رسیده و لازم است تا همه مدیران روابط عمومی ضمن ارتقاء دانش اجرایی خود در ارتباط با روابط عمومی، نسبت به فراگیری علم روابط عمومی دیجیتال اهتمام نمایند.
رئیس دبیرخانه هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی میان مدیران و مردم بوده و مدیر روابط عمومی واقعی هیچ گاه مجیزگوی مدیران نخواهد بود.
او با تشبیه فعالیت روابط عمومی‌ها به اتاق شیشه‌ای گفت: مردم از هر سو نظاره‌گر فعالیت دستگاه‌های اجرایی از طریق اقدامات روابط عمومی‌ها می‌باشد لذا لازم است مدیران روابط عمومی‌ها با در نظر گرفتن سه عامل مهم کیفیت، سرعت و صداقت اقدامات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به اطلاع مردم رساندند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار