خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پویش «همکلاسی مهربان۲» در آستانه سال تحصیلی برگزار می شود

سرهنگ سرباز گفت: با هدف حمایت از دانش آموزان محروم، پویش «همکلاسی مهربان۲» در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۰۳۹۷
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

سرهنگ محمد سرباز مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با بیان طرح ها و پویش های مختلف بسیج دانش آموزی در آستانه بازگشایی مدارس بیان کرد: یکی از برنامه های بزرگ بسیج دانش آموزی استان، برگزاری پویش «همکلاسی مهربان۲» است که در آستانه بازگشایی مدارس اجرا خواهد شد.

وی گفت: این پویش جهت توزیع لوازم التحریر و گوشی و تبلت به دانش آموزان جامعه هدف، در استان و به طور همزمان در سراسر کشور از سوی سازمان بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰ هزار بسته از سوی این سازمان توزیع شد اظهار کرد: امسال نیز با پیش بینی های صورت گرفته، احتمال می رود همین تعداد بسته بین دانش آموزان جامعه هدف توزیع شود.

سرهنگ سرباز عنوان کرد: همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، به دلیل همزمانی با هفته دفاع مقدس، زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسوولان استانی نواخته خواهد شد. اگر چنانچه مدارس با توجه به شرایط کرونایی بازگشایی شده باشد، این مراسم در تمام مدارس برگزار خواهد شد و چنانچه مدارس تعطیل باشند، این مراسم به طور نمادین برگزار خواهد شد.

وی افزود: پویش های مختلفی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد که در بستر مجازی می باشد. همچنین با توجه به هفته دفاع مقدس برنامه ها و مسابقات مختلفی در این خصوص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار