خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان مینودشت خبر داد:

​اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در مینودشت

سرهنگ خسروی: سپاه شهرستان مینودشت در قالب طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا گام برمی دارد.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۰۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار خسروی فرمانده سپاه شهرستان مینودشت با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا اظهار داشت: مردم، مسئولان، سپاه و بسیج شهرستان مینودشت با تمام توان در قالب طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا پای کار آمدند.

فرمانده سپاه مینودشت ادامه داد: پنج کارگروه اعم از سلامت و دفاع زیستی، بسیج مساجد و محلات، روابط عمومی و سازندگی و کارگروه اعمال محدودیت های کرونایی در راستای طرح شهید سلیمانی تشکیل شده است.

وی بیان کرد: شهرستان مینودشت در بحث واکسیناسیون رتبه دوم استان گلستان را به خود اختصاص داده و خوشبختانه مردم شهرستان استقبال خوبی از واکسیناسیون کرونا به ویژه واکسن برکت داشتند.

خسروی با بیان اینکه مراکز متعددی برای واکسیناسیون کرونا اختصاص یافته است، بیان کرد: شورای پدافند زیستی در شهرستان مینودشت تشکیل شده و اطلاع رسانی و نظارت بر اجرای دقیق پروتکل ها انجام می شود و  بسیاری از بسیجیان در این طرح همکاری می کنند. 

فرمانده سپاه مینودشت تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج و سپاه در حوزه های مختلف اعم از بسیج سازندگی، توزیع اقلام بهداشتی، کارگاه های تولید ماسک، کمک به آسیب دیدگان کرونا و غیره وارد میدان شده و با تمام توان تا پایان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم ولایتمدار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها