تهییه و توزیع ماسک توسط گروه جهادی در شیروان

بسیجیان شهرستان شیروان در حرکتی جهادی اقدام به توزیع ماسک ، گند زدایی و آموزش عمومی در مناطق محروم و کم تر برخوردار شهرستان نمودند.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۶۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: این اقدام خداپسندانه توسط گروه جهادی پایگاه شهید چمران بسیجیان و جهادگران «حوزه حضرت خاتم (ص) » اقدام به شست و شو، ضدعفونی و گندزدایی و توزیع ماسک در مکان‌های عمومی و نقاط پرخطر سطح شهر، ساختمان‌های آموزشی و مناطق کم تر برخوردار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان خدمت بی منت به مردم را از افتخارات بسیج در عرصه های مختلف دانست و تصریح کرد؛ بسیج و سپاه  از آغاز شیوع ویروس کرونا توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان را در دستور کار قرار داده است .

سرهنگ پاسدار عبایسعلی ریحانی در ادامه  گفت: در این اقدام جهادی و آتش به اختیار ماسک های تهییه شده به همراه بروشورهایی که از پیش آماده شده است در اختیار شهروندان آن مناطق و محله ها قرار می گیرد تا علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیرانه در زمینه استفاده صحیح از ماسک آموزش های لازم داده شود .

وی در پایان افزود: سپاه و بسیج از اولین روزهایی که این ویروس منحوس شیوع پیدا کرد سپاه و بسیج در کنار مردم بوده و هست  و از هیچ تلاشی در جهت  ریشه کنی این بیماری دریغ نکرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار