خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامیآذربایجان شرقی:

روزمرگی آفت دستگاه‌های اجرایی است

تبریز- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامیآذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روزمرگی آفت دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال تحقق شاخص‌ها و مأموریت‌ها به دور از روزمرگی هستیم.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۳۲
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن شعبانی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تحقق مطالبات رهبری است و هیچ دستگاه دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی به این اندازه پیگیر تحقق مطالبات رهبری نیست.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های استان نیز دنبال جریان سازی هستیم، شاخص‌های پیش رو برای سال ۱۴۰۰ در شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود و تمامی مناطق استان درگیر تحقق برنامه‌ها و مأموریت‌ها هستند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه علی رغم تمامی محدودیت‌ها با تمام توان برای تحقق شاخص‌ها تلاش می‌کنیم، اظهارداشت: با اینکه امکانات موجود با مأموریت‌ها فاصله دارد و کمبودهایی داریم ولی با کار جهادی و تلاش خستگی ناپذیر برای انجام مأموریت‌های مشخص شده اقدام کرده‌ایم.

وی به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در این اداره کل اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته حجم فعالیت‌های فرهنگی در این اداره کل به صورت تصاعدی رشد داشته و نیاز است این روند همچنان با اولویت تبیین گفتمان انقلابی با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام شعبانی ابراز داشت: در دوره کنونی نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی هستیم تا برنامه‌ها با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام مدنظر برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها