خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

ماهیت ذاتی سپاه و بسیج مردمی است / توزیع ۵۰ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر بین دانش آموزان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده است که با ۱۰ هزار بسته امروز مجموع آنها به ۵۰ هزار بسته می رسد
کد خبر: ۹۳۷۲۷۸۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

ماهیت ذاتی سپاه و بسیج مردمی است / ۵۰ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع کرده ایم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم پویش همکلاسی مهربان که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار گردید اظهار کرد: یکی از ماموریت هایی که ابلاغ مستقیم حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به نیرو های مسلح است رزمایش پرشکوه کمک های مومنانه می باشد.

وی گفت: تاکنون ۴۰۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است و از ابتدای کرونا ۴۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و رزمایش کمک مومنانه استمرار خواهد داشت.

ملک شاهکوهی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده است که با ۱۰ هزار بسته امروز مجموع آنها به ۵۰ هزار بسته می رسد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: ماهیت ذاتی سپاه و بسیج مردمی است و هرجا نیاز باشد با همه وجودمان برای خدمت رسانی به مردم به میدان می‌آییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها