خبرهای داغ:

دومین پویش همکلاسی مهربان در سرخه برگزار شد

دومین پویش همکلاسی مهربان با هدف دستگیری از دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۷۰
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، همزمان با سراسر کشور دومین آیین نمادین پویش «همکلاسی مهربان»، با حضور عرب خراسانی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان در آموزشگاه شهید امامی سرخه برگزار شد.

در ابتدا حسن فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت در خصوص چگونگی اجرای پویش همکلاسی مهربان در سطح شهرستان و نحوه جمع آوری کمک های دانش آموزی توسط مدیران و معاونین پرورشی مدارس نکاتی را بیان کرد.

در ادامه مریم آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه با تشکر از برگزاری مراسم معنوی و آیینی پویش همکلاسی مهربان، همدلی و محبت در بین دانش آموزان را موجب بالا رفتن عیار شخصیتی هر انسان دانسته و بر مصرف کالای ایرانی که موجب چرخیدن چرخ کارخانه ها در جهت تولید لوازم التحریر ایرانی می شود تاکید و نکاتی را بیان داشت.

همچنین سرگرد ادهم با اشاره به هفته دفاع مقدس و حضور پر شور مردم در پشتیبانی از رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی و مقایسه آن با شرایط خاص امروز جامعه و پویایی گروه های بسیجی و جهادی برای خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه، برگزاری چنین پویش هایی را موجب برانگیختن حس نوع دوستی در بین مردم جامعه و شادی دل دانش آموزان کم برخوردار دانست.

در خاتمه عرب خراسانی با اشاره به حدیثی از ائمه معصومین (ع) در باب بخشش و روحیه انفاق، برگزاری چنین برنامه هایی را در جهت دست گیری و کمک به دانش آموزان کم برخوردار و محروم، امری پسندیده و خیرخواهانه دانسته که موجب فزونی برکات خداوند و تاثیرات آن در زندگی مردم می شود.

این مراسم که به صورت لایو در بستر شبکه شاد پخش می شد با اهدای بسته های لوازم التحریر به برخی از مدیران و معاونین پرورشی مدارس به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار