خبرهای داغ:
تبریز- عضو خبرگان رهبری گفت: مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروی زمینی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هرگز از یادها و خاطره‌ها بیرون نخواهد رفت.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۱۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در آیین افتتاح طرح «مهر ولایت یک» در قالب ۱۲۶ واحد مسکونی سازمانی پادگان «امام رضا (ع)» نزاجا، اظهار داشت: هم‌اکنون ایران اسلامی قدرتمندترین کشور در منطقه بوده و این به برکت تلاش‌ها و استقامت نیروهای مسلح کشورمان شامل ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و امنیتی در تمامی مرزهای زمینی، دریایی و هوایی است.

وی ادامه داد: سرافرازی و عزت نیروهای مسلح نیز در سایه استقامت و ایستادگی آنان است؛ بنابراین باید از تلاش‌ها و ایثارگری‌های آنان تجلیل و قدردانی شود.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروی زمینی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هرگز از یادها و خاطره‌ها بیرون نخواهد رفت.

وی ابراز امیدواری کرد که با عنایت فرماندهی معظم کل قوا و نیز فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی، عنایت ویژه‌ای به کارکنان و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش شود تا با عزت و آرامش همچنان حافظ میهن اسلامی باشند.

طرح احداث واحدهای مسکونی «مهر ولایت یک» در قالب ۹ بلوک ۱۴ واحدی با متراژ هر واحد حدود ۸۰ متری با حضور فرمانده نیروی زمین ارتش در پادگان امام رضا (ع) مراغه به بهره‌بردرای رسید.

ارسال نظرات