خبرهای داغ:

150 پرس غذا گرم در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) سرخه از توزیع 150 پرس غذای گرم بین نیازمندان در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۸۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه صفر به همت بسیجیان پایگاه امام خامنه ای (مدظله) شهرستان سرخه 150 پرس غذای گرم بین نیازمندان محل و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

در حاشیه این اقدام مومنانه حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) و امام محله آل یاسین (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه صفر به برکت سوگواری و ارادت مردم به اهل بیت علیهم السلام 150 پرس غذای گرم در بین مردم و نیازمندان در محل توزیع شد.

او افزود: پخت و توزیع نذری در ایام محرم سنت دیرینه‌ای است که سرشار از ارزش‌های انسانی و اسلامی است و در کنار همیاری و همت خیرین و مردم نوع دوست، در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و کمک های مومنانه انجام می گیرد.

فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در ادامه اضافه کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، غذای گرم پس از بسته بندی ، درب منازل نیازمندان توزیع شد.

برتی در خاتمه گفت: با لطف خداوند، همت بلند بسیجیان و یاری خیرین این کمک های مومنانه تا پایان نابودی کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار