یک زوج نیکوکار تهرانی با سفر به استان کردستان مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های مختلف به نیازمندان کردستانی اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۷۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، خیران همواره در برنامه‌های مختلف با این نهاد همکاری داشته و نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت را یاری و کمک می‌کنند.

یکی از خیران که هرساله در مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را به نیازمندان کردستانی اهدا می‌کند آقای بهمن پور و همسرش است.

آقای بهمن پور یکی از خیران تهرانی است که هر ساله با سفر به کردستان و با حضور در مناطق محروم و در منازل خانواده‌های نیازمند کمک‌های خود را به این افراد اهدا می‌کند.

این شخص نیکوکار امسال نیز همانند سال‌های قبل به همراه همسرش که هردو از خیران هستند به کردستان سفر کرده و کمک چشم گیری به نیازمندان اهدا کردند.

کمک‌های آقای بهمن پور و همسرش در این سفر، خرید و اهدای چهار دستگاه گوشی همراه برای دانش آموزان نیازمند شهرستان‌های بانه، سنندج و بیجار، اهدای ۱۰ میلیون تومان کمک نقدی به تعدادی از خانواده‌های ساکن این ۳ شهرستان که دارای مشکلات مالی بوده اند، اهدای ۵۰ میلیون تومان نقد برای بخش زکات بیجار و ۲۰ میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند شهرستان بانه بوده است.

همچنین این نیکوکار تهرانی برای کمک به ساخت منزل مسکونی یکی از مددجویان سنندجی ۲۰ میلیون تومان برای خرید مصالح کمک کرده و همچنین یکصد عدد مرغ را برای نیازمندان شهرستان بانه خریداری و اهدا کرده است.

جمع کمک‌های این زوج نیکوکار به نیازمندان کردستانی در این سفر ۱۲۰ میلیون تومان بوده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات