خبرهای داغ:
جانشین آجا در جنوب غرب کشور:

شهدا امنیت اقتصادی و سیاسی را به ارمغان آوردند

جانشین آجا در جنوب غرب کشور با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس نباید فراموش شود، گفت: شهیدان با شهادت خود امنیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۰۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج ، امیر سرتیپ دوم محمدعلی گودرزی ظهر یکشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای نیرو‌های مسلح و مردمی را که با خون خود توانستند امنیت، آرامش، استقلال و عزت را به کشور ببخشند، فراموش نمی‌کنیم؛ این شهیدان با شهادت خود امنیت ِ. اقتصادی - سیاسی و فرهنگی را به ارمغان آورند.

وی با بیان اینکه شعار هفته مقدس امسال «ما مقتدریم» افزود: نیرو‌های مسلح در همه مقاطع زمانی در رکاب مقام معظم رهبری آماده خدمت‌رسانی و دفاع از انقلاب هستند.

جانشین آجا در جنوب غرب کشور در ادامه به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در روز‌های ابتدایی هفته دفاع مقدس از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل و قدردانی می‌شود، چون وجود آن‌ها برای ما دُر گران‌بهاست و این افراد می‌توانند به جوانان کمک کنند و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا بگویند.

گودرزی ادامه داد: دیدار با نماینده، ولی فقیه در خوزستان، عطرافشانی و غبارروبی شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا در خانه‌هایشان و تجلیل از آن‌ها و تولید کتاب از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس است.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده توسط نیرو‌های مسلح به‌منظور کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: مرکز واکسیناسیون در اهواز با همکاری سپاه فعال شد و نیرو‌های مسلح در بیمارستان‌های ارتش در اهواز، دزفول و خرم‌آباد پذیرش بیماران کرونایی را انجام می‌دهند.

گودرزی ادامه داد: بازسازی مناطق محروم و روستایی و سیل‌زده، کمک به سربازان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت، زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی، کمک‌های معیشتی و اقدامات پزشکی و پرستاری به خانواده شهدا و جانبازان از دیگر کار‌های انجام شده توسط نیرو‌های مسلح است.

جانشین آجا در جنوب غرب کشور از افتتاح یا کلنگ زنی چند پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: مسئله اقتصاد یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که شعار هر سال بر همین موضوع محور است.

وی افزود: در این راستا سربازان در طول دو سال خدمت سربازی با برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای توانمند می‌شوند، زیرا یادگیری فن و هنر و نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با هدف ایجاد اشتغال به معیشت خانواده کمک می‌کند.

گودرزی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس فراموش نشود، گفت: این رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنوبی در آن شرایط سخت آب و هوایی در مقابل دشمن صف‌آرایی کردند که نباید فراموش شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار