خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در این مرکز را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۰۷
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
ناصر بهرام با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس برای ایران، نظام و انقلاب، مانند معدن پرذخیره ای است که هر بار ذره ای از آن برداشت می شود وگمان می رود به پایان رسیده، ولی رگه های دیگری از آن مکشوف می شود.

وی اظهارداشت: هنوز وهنوز می توان از این معدن برای تمدن سازی، رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی برداشت و بهره برداری کرد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان خاطر نشان ساخت: بیان صریح و صادقانه دفاع شرافت مندانه مردم در این هشت سال در قالب خلق آثار ارزشمند در حوزه های متنوع فرهنگی و هنری برگ زرینی از تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین است و تردیدی نیست که این گنجینه پرگوهر، هنوز حرف های بسیاری برای گفتن وشنیدن ودیدن دارد.

بهرام تاکید کرد: از این رو است که همکاران پرتلاش ما در همه حوزه‌ها با وسواس و دقت فراوان در سوژه یابی در کنار رشادت‌های سرداران، امیران ورزمندگان با نگاه ویژه به دفاع مردمی به انعکاس این تاریخ و وقایع پرافتخار پرداخته اند.

وی در تشریح این برنامه‌ها گفت: برنامه اجرای مشترک «شب‌های فیروزه ای» با شبکه ۵ سیما، برنامه «حماسه ماندگار» که هر شب هم زمان از شبکه شما و شبکه آبادان پخش می‌شود، مسابقه تلفنی «نخل و آفتاب» و جشنواره فیلم‌های مستند تازه تولید شده مانند «مادری از دارخوین»، «مالیه»، «در قلب شهر»، «شهر در محاصره» و... از مهمترین ویژه برنامه‌های سیمای آبادان در این ایام هستند.

برنامه بربلندای افتخار، «پلاک ۸» مشترک با رادیو ایران، معرفی کتب دفاع مقدس، ویژه برنامه «شکست حصرآبادان» و مستند‌های «حماسه ذوالفقاری»، «فتح الفتوح»، «کربلای ۵»، «عملیات خیبر»، «شهید رهبر»، «دیده بان» و «شهید تندگویان» نیز آثار رادیو آبادان برای این هفته هستند.

«خانم عامری پرستار جنگ از دیروز تا امروز»، «بیمارستان آرین سابق، طالقانی فعلی در جنگ»، «داروخانه رازی در جنگ»، «بمباران آموزش و پرورش دوم مهر»، «بی بی لوعه»، «شکست حصر آبادان»، «هفتم مهر شهادت محمد جهان آرا»، «کشاورزان و مین‌های خنثی نشده»، «در آرزوی شهادت»، «جنگ در روستاها» بخشی از گزارش‌های خبرآبادان است که از شبکه‌های سراسری پخش خواهند شد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان تاکید کرد: فضای مجازی صدا وسیمای مرکز آبادان نیز در این هفته عکس نوشت، پوستر، موشن ویدیو و اینفوگرافی متعددی راتولید و قطعات تصاویر ناب و بکر از آبادان و خرمشهر درجنگ را در فضا‌های مختلف مجازی پخش خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها