خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خنج از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۱۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان خنج در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور اصحاب رسانه در سپاه این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

سرهنگ قادری عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و قهرمانی‌های ملت بزرگ ایران است و ملت ایران در یک نبرد نابرابر مقابل متجاوزان قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: جنگ تحمیلی بزرگترین تهدید بود که جوانان این مرز و بوم توانستند با نیروی ایمان و فرمان ولایت، به بزرگترین فرصت تبدیل کنند.

فرمانده سپاه خنج با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما مقتدریم" بوده که نشان از اقتدار ما در دوران دفاع مقدس می‌باشد، گفت: امسال در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان خنج بیش از ۱۵۰ برنامه متنوع پیش‌بینی کرده‌ایم که ان‌شاءالله در فضای مجازی و حقیقی اجرا خواهد شد.

سرهنگ قادری در ادامه به تشریح برنامه‌ها پرداخت و گفت: در حوزه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید که مهم‌ترین هدف ما می‌باشد، رژه موتوری و خودرویی با حضور بسیجیان داریم که از سپاه تا بارگاه مطهر شهدای گمنام خواهد بود و پایان‌بخش این برنامه نیز عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام می‌باشد.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا در شهر و روستاهای شهرستان، بیان خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و نواختن زنگ ایثار، مقاومت و شجاعت در مدارس شهرستان، از برنامه‌های دیگر این حوزه خواهد بود.

فرمانده سپاه خنج افزود: یکی دیگر از برنامه‌های مهمی که در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت، دیدار با ایثارگران شهرستان (خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان) بوده که در این برنامه، مسئولین شهرستان تیم‌بندی شده و بصورت همزمان به دیدار ایثارگران خواهند رفت.

اجرای برنامه اعزام نمادین رزمندگان به یاد اعزام نیروها به جبهه‌ها در روز چهارشنبه روبروی مسجد حاج هاشم شهر خنج، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، چاپ وصیتنامه شهدا و توزیع بین مردم، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش کوهپیمایی و پیاده‌روی و اجرای مسابقات کتابخوانی، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بوده که فرمانده سپاه خنج به آن اشاره کرد.

سرهنگ قادری همچنین گفت: در طول این هفته پخش کلیپ‌ در راستای فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی و عرضه محصولات دیجیتال نیز خواهیم داشت که توسط بسیجیان شهرستان تهیه شده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به اجرای برنامه‌هایی در حوزه معنویت اشاره نمود و گفت: برگزاری ادعیه‌های کمیل، ندبه و توسل، حضور مسئولین در نماز جمعه اهل‌سنت، انجام نمادین پیاده‌روی اربعین، اجرای طرح هر پایگاه یک موکب و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، از جمله این موارد بوده که تمامی این برنامه‌ها با رعایت کامل مسائل بهداشتی خواهد بود.

فرمانده سپاه خنج ادامه داد: در حوزه محرومیت‌زدایی نیز برنامه‌هایی همچون برپایی میز خدمت در روستاهای شهرستان، اردوهای جهادی، طرح نذر خون، توزیع بسته‌های معیشتی با محوریت لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند و کمک به اجرای واکسیناسیون کرونا داریم که البته در اجرای واکسیناسیون از ابتدا در کنار مجموعه بهداشت و درمان بوده‌ایم.

انتهای پیام/

تخفیفات جرایم رانندگی و عوارض شهرداری ویژه ایثارگران شهرستان که با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری انجام می‌شود و همچنین برگزاری گشت‌های محله‌محور رضویون توسط بسیجیان، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خنج می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار