خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه عکس در شهرداری هندیجان

مسئول حوزه بسیج کارگری هندیجان از افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرداری هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، روح الله درخشان سرپرست شهرداری و مسئول حوزه بسیج کارگری شهرستان هندیجان باتبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته بزرگ و به یادماندنی هفته دفاع مقدس قرار داریم که بسیج کارگری بر خود وظیفه دانست که در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و رزمندگان نمایشگاه عکس و پوستر را برپا و افتتاح نماید.


وی افزود: وجود شهدا و رزمندگان موجب برکت و سعادتمندی همه ما‌ها هست و افتخار داریم نام و راه و اهداف شهدا و رزمندگان را با بهترین شکل ممکن منتقل نماییم و شهدا ناظر بر کار‌های ماهستند.

وی بابیان مدت نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس گفت: به مدت یک هفته نمایشگاه عکس و پوستر با همت حوزه بسیج کارگری شهید خزاعلی که یادآور رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار شهدا و رزمندگان است برقرار است که در اولین روز هفته دفاع مقدس در ساختمان شهرداری افتتاح شد.

درخشان سرپرست شهرداری و مسئول حوزه بسیج کارگری شهید خزاعلی شهرستان هندیجان عنوان کرد: انشاله در هفته دفاع مقدس در برنامه‌های متنوع این هفته حضوری فعال خواهیم داشت انشالا شهدا همه ما‌ها را شفاعت کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها