خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه میلیاردی محتکر لوازم خانگی در شهرستان رزن خبر داد و گفت: متهم به دلیل عدم ثبت انبار در سامانه، در تعزیرات حکومتی رزن محکوم شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۶۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
جریمه میلیاردی محتکر لوازم خانگی در رزنداریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به تذکرات مکرر به واحد‌های صنفی باز هم برخی از ثبت موجودی انبار خود در سامانه جامع انبار‌ها امتناع می‌کنند که تعزیرات حکومتی با این ناقضان قانون برخورد می‌کند.

وی افزود: با توجه به گزارشات رسیده مبنی بر وجود یک انبار لوازم خانگی در یکی از بخش‌های شهرستان رزن بازرسان سازمان صمت با همکاری پلیس آگاهی اقدام به بازرسی از این انباز کرده و پرونده مشارالیه به اتهام احتکار و عدم ثبت موجودی در سامانه جامع انبار‌ها و سامانه تجارت برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: شعبه هیات این شهرستان پس از جری تشریفات قانونی و صدور رأی مقتضی متهم را علاوه بر الزام به عرضه و فروش کالا‌های احتکاری در شبکه توزیع با نظارت اداره صمت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی عنوان کرد: ضمن تشکر از مردم عزیز و فهیم بابت همکاری با ما، تقاضا داریم موارد تخلف را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir. اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات