تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۲۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن سردار اصغر عباسقلی‌زاده  آمده است:

هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های جوانان و مردمان این سرزمین، قله رفیع عشق به انقلاب اسلامی و نقطه اوج ایثار بود. متجاوزین به کشورمان درحالی که پیروزی را برای خود قطعی تلقی کرده بودند، اما در همان آغاز تجاوز، مردم مومن این سرزمین به دعوت حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب لبیک گفته و با حضور مقتدرانه در میادین جنگ، جلوی تجاوز دشمن ایستادند.

هفته دفاع مقدّس تداعی انسان‌های بزرگی است که با خون پاک خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند و امروزه ایران اسلامی به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه تبدیل شده است.

آرامش، پیشرفت‌ها و توانمندی کشورمان در عرصه‌های مختلف را مدیون خون شهدا، ایثار رزمنده‌ها، تجربیات گران‌بهای دفاع مقدس، رهبری و هدایت حضرت امام خمینی(ره) و همچنین رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای هستیم.

روحیه مقاومت و ایثارگری در جامعه سرمایه‌ای عظیم است که ضرورت دارد تمامی مسئولان امر در راستای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی و آینده، تلاش کنند؛ چرا که جاری شدن این فرهنگ در بین جوانان، کشورمان را از هرگونه تهدید و تجاوز مصون می‌کند.

اکنون به فضل الهی، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران توان دفاعی کشور را برای تامین امنیت و بازدارندگی از تهدید و تهاجم دشمنان آماده کرده‌اند و هرگونه خطا و اشتباه محاسباتی دشمنان را با پاسخ سخت و قاطع مواجه خواهند کرد.

بنده ضمن آرزوی علو درجات برای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و مدافعان سلامت؛ سالروز دفاع مقدس که باعث مجد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی شد را به ملت غیور ایران به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان، خاصه پیشکسوتان دفاع مقدس آذربایجان شرقی تبریک می‌گویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها