خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان تأکید کرد
همدان-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون hستان همدان با بیان اینکه با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم، گفت: لازمه رسیدن به جایگاه واقعی تخصصی محور کردن فعالیت‌ها در بسیج با توجه به جامعه مخاطبین است.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۵۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

ضرورت تخصصی محور کردن فعالیت‌ها در بسیج طلاب و روحانیونبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محسن تیموری در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی (ع) به بیان اهمیت و جایگاه بسیج طلاب با توجه به اهدافی که امام خمینی (ره) در حکم تاسیس بسیج طلبه و دانشجو  فرمودند پرداخت و اظهار داشت: با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید با اقدام جهادی و همفکری همه دغدغه‌مندان، سرعت حرکت بسیج طلاب را بیشتر و بیشتر کنیم.

وی گفت: لازمه رسیدن به جایگاه واقعی تخصصی محور کردن فعالیت‌ها در بسیج با توجه به جامعه مخاطبین است، بنابراین بسیج طلاب سپاه انصارالحسین (ع) در نظر دارد فعالیت پایگاه‌های این قشر در سطح استان را با توجه به مخاطبین خود اعم از اساتید، طلاب در حال تحصیل، مبلغین و شاغلین در دستگاه‌های اجرایی به سمتی هدایت کند که از تخصص این عزیزان در راستای تقویت و تعالی بسیج و اهداف انقلاب بهره‌برداری شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان نیز در ادامه با تایید و تاکید بر نقش سازمان بسیج طلاب گفت: باید ماموریت‌های دستگاه‌های فرهنگی شفاف شود تا از موازی کاری جلوگیری شود و لازمه این امر شفاف‌سازی ماموریت‌ها و تشکیل جلسات مسئولین مرتبط و تقسیم وظایف است.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری با اشاره به آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای همکاری با بسیج طلاب افزود: سازمان بسیج طلاب علاوه بر ماموریت‌های سازمانی و ابلاغی می‌تواند حلقه میانی برای طلاب و سپاه پاسداران باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات