افتتاح مسابقات فوتسال در سیب و سوران

سیب و سوران/ در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات فوتسال با خضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، معاون فرماندار و مسئول ورزش جوانان شهرستان سیب و سوران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۱۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اولین روز این هفته افتتاح مسابقات فوتسال در شهر سیب شهرستان سیب و سوران انجام شد و در این افتتاحیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و معاون فرماندار و مسئول ورزش جوانان شهرستان سیب و سوران و دیگر مسئولین ادارات حضور داشتند.

امام جمعه شهر سیب گفت: خداوند متعال می‌فرماید برای قوی کردن بدن تلاش کنید زیرا عقل سالم در بدن سالم است.

مولوی پیام افزود: نیاز است همان‌طور که برای سلامتی بدن ورزش می کنیم و تلاش می کنیم بدن را قوی سازیم برای ساختن روح و قوی ساختن آن نیز تلاش کنیم و برای قوی کردن روح نیاز است به خداوند نزدیکتر شویم و مطالبی را که خداوند در قرآن میفرمایید رعایت فرماییم و از منکرات دوری کنیم و به امر به معروف بپردازیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت:همه آحاد مردم بايد ورزش را جدي بگيرند و آن را براي سلامتي خود يك ضرورت و كار لازم به حساب بياورند. زيرا جامعه ورزشكار، جامعه اي پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به اين طراوت و نشاط نيازمند است.

سرهنگ پاسدار داوود رحیمی  افزود: در جامعه اسلامي، كه بنيادي فرهنگي دارد، نخستين اقدام در جهت گسترش ورزش به عنوان يك نياز اساسي مردمي آن است كه به ورزش يك بعد فرهنگي متعالي داده شود، و اين با آنچه استكبار جهاني به صورت تربيت بدني در كشورهاي تحت سلطه خود تبليغ مي كند، تفاوت دارد.

وی ادامه داد: حضور يك گروه ورزشي مسلمان انقلابي با اخلاق خوب، مي تواند وسيله اي براي انتقال انقلاب اسلامي باشد. يك ورزشكار متعهد آگاه و با اخلاق صحيح، مي تواند سفير انقلاب اسلامي در ميدانهاي ورزشي باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار