خبرهای داغ:
بیانیه

دفاع مقدس نمایشگاه ایمان و اعتقاد بود

در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه آمده است: دفاع مقدس یک نمایشگاه واقعی از ایمان و اعتقاد بود.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۰۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

دفاع مقدس، میدان ایثارگری و شجاعت بود، جبهۀ ایمان و اعتقاد بر ضد طاغوت و منافق بود، دفاع مقدس، میدان نبرد جوانان غیرتمند کشورمان بر ضد دشمن تا دندان مسلح خارجی و منافقین بزدل داخلی بود.

میدانی بود که در آن سربازان اسلام و انقلاب با تکیه بر سلاح ایمان و روحیۀ سلحشوری در مقابل توطئه های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب و توطئه گران ایستادند. جبهه ای بود که در آن سربازان راستین و صادق امام خمینی (رحمه الله علیه) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) با درس‌آموزی از مکتب اسلام و عاشورا و تبعیت از ولایت ‌فقیه و رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) توانستند با غلبه بر دشمن عزت و سربلندی را برای کشور رقم بزنند.

 امروز به برکت خون هزاران شهید و جانفشانی های ایثارگران و جانبازان کشور و خانوادۀ محترم آنها در هشت سال دفاع مقدس، کشورمان در اوج شکوفایی خود قرار دارد.

 بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی، جانبازان، آزادگان و ایثارگران؛ آرزوی مداومت و استمرار راه این بزرگ مردان را دارد و در راستای تحقق آرمان های والای انقلاب و اسلام و تحقق بیانیۀ گام دوم انقلاب آمادۀ ایفای نقش می باشد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار