خبرهای داغ:

تفکر بسیجی یادگار هشت سال دفاع مقدس است

روحانی روستا افتر گفت: چیزی که هشت سال دفاع مقدس برای ما به یادگار گذاشت ایجاد تفکر بسیجی بود که باعث پیروزی ما و همچنان این تفکر در رشد و اعتلای کشورمان نقش و اهمیت دارد.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۱۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی به همت پایگاه صدیقه کبری (س) روستا افتر در شهرستان سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی روحانی روستا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در جمع بسیجیان اظهار کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، در سالگرد هفته دفاع مقدس هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد و نام گرامی شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم.

او افزود: این ایام بهترین فرصت برای تقدیر از مردان و زنانی بوده که در طول هشت سال دفاع مقدس، سرفرازانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و ابهت پوشالی دشمنان نظام را با سلاح ایمان، وحدت و انسجام در هم شکستند.

روحانی روستا افتر بیان داشت: خاطرات دوران دفاع مقدس باید برای مردم به ویژه نسل جوان جامعه بازگو شود تا جوانان رشادت‌های رزمندگان و شهدا را الگویی برای زندگی خود قرار دهند.

محمدی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان با تمام توان و انواع تجهیزات روز به ما حمله کردند و مرتکب انواع جنایت های جنگی هم شدند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند اما نه تنها به هدف خود نرسیدند بلکه  جمهوری اسلامی  اقتدار بیشتری در دنیا پیدا کرد. 

او بیان داشت: مهمترین موضوعی که در هشت سال دفاع مقدس برای ما به یادگار گذاشت ایجاد تفکر بسیجی بود که باعث پیروزی ما شد و همچنان این تفکر در رشد و اعتلای کشورمان نقش و اهمیت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها