خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده پادگان 03 شهید برخورداری عجبشیر گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی، مقاومت، جهاد، شهامت و فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان در برابر متجاوزان و بیگانگان است.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۴۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هرمز طبرخونی به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده شهید «نوروز رمضانی» با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و محور مقاومت، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به خاطر یکرنگی، یکدلی، شجاعت و جان‌فشانی ایثارگران انقلابی و ولایتمدار در تاریخ اسلام ماندگار شد.  زنان و مردان ایران اسلامی با بصیرت و ایمانی که داشتند، با اراده‌ای راسخ رسالت بزرگ و خطیر خود را به نحو شایسته انجام دادند.

وی اتحاد، استقامت، استقلال، صبر و ایثار را رمز موفقیت در جنگ تحمیلی دانست و افزود: امروز تکلیف ما ترویج مفهوم همان واژه‌هایی است که در شرایط سخت باعث شدند دفاع ملت ما را مقدس، و امید به پیروزی را نیز در دل‌ها زنده کنند. امروز یکی از وظایف مهم و حساس مسئولان، حفظ ارزش‌ها و باورهایی است که انسان‌های برگزیده در پاسداری از آن‌ها تا پای جان ایستادگی کردند.

امیر طبرخویی با بیان اینکه اقتدار رو به افزایش نظام اسلامی از برکت خون شهیدان و فداکاری ایثارگران است، گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی، مقاومت، جهاد، شهامت و فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان در برابر متجاوزان و بیگانگان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها