خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مشاور پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس درجمع مردم و بسیجیان شهرستان کوار:

شهدا، مرده نیستند؛ بلکه زنده اند و می‌توانند ما را شفاعت کنند

مشاور پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس درجمع مردم و بسیجیان شهرستان کوار، شهدا را نه مرده؛ بلکه زنده لی دانست که می‌توانند ما را شفاعت کنند.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۷۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار نبی رودکی، مشاور پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس درجمع مردم و بسیجیان شهرستان کوار گفت: شهدا مرده نیستند، بلکه زنده اند و می توانند ما را شفاعت کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس،  با وحدت و پشتیبانی  و رهبری حضرت امام خمینی (ره) به‌ پیروزی رسیدند، افزود: اسدالله علم وزیر دربار شاه، در خاطرات خود می نویسد زمان شاه سفیر آمریکا از طرف نیکسون رئیس جمهور آمریکا زنگ زدو گفت آقای رئیس‌جمهور آمریکا از شاه ایران خواسته که در جنگ ویتنام شرکت کند و هواپیماهایی برا ی حمایت از آمریکا بفرستد و شاه در عرض۲۰ دقیقه خواسته‌های آمریکا موافقت کرده و بدون هیچگونه تشریفات ۵۰ فروند برای حمایت فرستاد.
سردار رودکی ادامه داد: زمانی که انقلاب با شعار نه شرقی و نه غربی به پیروزی رسید، آمریکا فهمید انقلاب، استثمار غرب و شرق را ریشه کن خواهد کرد.
وی گفت: در زمان جنگ، بنی صدر که ریس جمهور و فرمانده کل قوا شد، بین ارتش و سپاه اختلاف می انداخت و می‌گفت بگذارید ارتش عراق جلو بیایند و ما محاصره میکنیم و زمین می دهیم و زمان می گیریم، بعداز ثابت شدن خیانت بنی صدر و فرار او در خردادماه، سپاه و ارتش عملیات کردند و پیروز میدان شدند و در عملیاتهای مختلف مثل عملیات ثامن الائمه که 5مهرماه بود، 15000 اسیر گرفتیم و در عملبات خرمشهر 18000اسیر گرفتیم و بعد  متجاوز را تنبیه کردیم و فاو را گرفتیم و این عملیاتها، زمانی بود که کشور در تحریم بود.

این یادگار دفاع مقدس بیان کردجنگ ما، جنگ بین اسلام و کفر بود؛ آمریکا، فرانسه‌، کشورهای عربی، اروپا و اتحاد جماهیر شوروی از عراق حمایت میکردند و عراق با12 لشکر به ایران حمله کرد و جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم در جنگ پیروز شد و در این جنگ،  اگر حمایت مردم  نبود، پیروز نمی شدیم.

وي گفت: امروز آمریکا جرأت حمله به ما را ندارد و امروز ایران در اوج  قله است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار