خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین‌دژ:

امنیت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ گفت: آرامش امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهداء هستیم.
کد خبر: ۹۳۷۸۶۳۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، امروز مراسم بزرگداشت روز سرباز به همت روابط عمومی و تبلیغات و با همکاری نیروی انسانی سپاه ناحیه شاهین دژ برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ در این مراسم، ضمن سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس، هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به خدمات ارزشمند سربازان در عرصه های مختلف، تقویت روحیه و انگیزه سربازان در خدمت صادقانه، تقویت ارتباط عاطفی فرماندهان، مسئولین و پایوران با سربازان وظیفه عنوان کرد.

سجاد باقری گفت: اگر ما امروز در آرامش و راحتی زندگی و فعالیت می‌کنیم مدیون خون پاک شهداء و دلاورمردی های رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستیم، لذا وظیفه ما در حال حاضر زنده نگه داشتن یاد شهداء وادامه دادن راه آنهاست.

وی اظهار کرد: شرکت در آئین عطرافشانی مزار شهداء با هدف تجدید میثاق سربازان با آرمان های انقلاب اسلامی و شهداء یکی از برنامه‌های روز سرباز همزمان با هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود.

باقری افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهداء سرباز، تهیه و اهدای بسته‌های کمک‌ معیشتی برای سربازان متاهل، برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم قدردانی از سربازان منتخب و نمونه سپاه شاهین دژ از دیگر برنامه‌های این روز است.

گفتنی است در این مراسم سربازان سپاه شاهین دژ در آرامگاه شهداء گمنام حضور یافته و با اجرای برنامه‌های متنوع ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، یاد و خاطره رشادت‌های شهداء را گرامی داشته و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار