در شهر وردنجان برگزارشد؛

مجلس روضه محله ای به میزبانی لاله ها

همزمان با ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجلس روضه محله ای در شهر وردنجان با عنوان میزبانی لاله ها در منزل خانواده روحانیون شهیدحجج اسلام شهید خداداد و شهید علیرضا کریمی برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۲۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجلس روضه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به میزبانی لاله ها  در منزل خانواده شهیدان روحانی حجت‌الاسلام والمسلمین شهید خداداد و حجت‌الاسلام والمسلمین شهید علیرضا کریمی در شهر وردنجان به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

دراین مراسم مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بسیاری از علما، روحانیون و طلاب تیپ ها و لشکر ها زینت‌بخش گردان‌های خط‌شکن و دفع کننده پاتک‌های سنگین دشمن بودند.

حجت الاسلام حمید محمدی ادامه داد: در قبل ،حین و پس از عملیات ها  روحانیون بهترین یاری و کمک را به فرماندهان داشتند و همراهی روحانیون در عملیاتها روحیه رزمندگان را بالامی برد.

وی افزود:  علما و روحانیون در تقویت و تشویق مردم برای کمک و ایثار مال و تهیه امکانات مورد نیاز جبهه های نبرد و رزمندگان اسلام نقش تعیین‌کننده ی داشتند و حضور گسترده این عزیزان در جبهه‌ها موجب حضور پرشور دیگر اقشار مردمی در جبهه ها برای دفاع از انقلاب و کشور می شد.

در این مراسم که امام جمعه شهر وردنجان، مسئول ستاد اقامه نماز استان، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان، فرماندهان حوزه های مقامت شهید مدرس طلاب و روحانیون بسیج طلاب و حوزه مقاومت شهر وردنجان حضور داشتند. از مادر شهیدان کریمی با تقدیم لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار