خبرهای داغ:

۱۰ برنامه فرهنگی وهنری به مناسبت هفته کتاب در بیارجمند برگزار می‌شود

شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از اجرای ۱۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی همزمان با هفته کتاب در بخش بیارجمند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۱۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
۱۰ برنامه فرهنگی وهنری به مناسبت هفته کتاب در بیارجمند برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هماهنگی برنامه‌های فرهنگی هنری قرآنی هفته کتاب بخش بیارجمند در سالن جلسات بخشداری این بخش برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود شاهرود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: توجه به مناطق محروم دور افتاده شهرستان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از اولویت‌های این اداره می‌باشد.
رضا مهدیان افزود: با توجه به استقبال مردم این منطقه و اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بر آن شدیم تا با اجرای برنامه‌های متنوع گامی موثر در این حوزه برداشته شود.
او تصریح کرد: امروز زبان هنر ماندگار و تاثیرگذار می‌باشد که می‌توانیم با این موضوع در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی منطقه قدم برداریم.
در ادامه بخشدار بیارجمند ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جهت برگزاری برنامه‌ها با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی آمادگی خود را اعلام میداریم.
کریمی افزود: امروزه جامعه ما نیاز به برگزاری برنامه‌های متنوع درجهت کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.
درادامه رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان شاهرود گفت: با همکاری ادارات مختلف فرهنگی شهرستان به معرفی کتب با این موضوع می‌پردازیم.
سید ابراهیم موسوی افزود: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان به مناسبت هفته کتاب چند برنامه شاخص را درسطح شهرستان برگزار خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها