خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اقتدار امروز کشور را جایگاه رهبری خلق کرد

حجت الاسلام معبودی گفت: اقتدار امروز را امام راحل و مقام معظم رهبری برای کشور خلق کردند.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۸۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در همایش تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: اگر ما مقتدر نبودیم استکبار جهانی قطعا به ما حمله نظامی می کرد اما جرات چنین جسارتی را نداشته است.

وی گفت: ملت ایران در تاریخ بی نظیر است. در عین تحریم یک نفکش ایرانی، از ایران حرکت می کند در مقابل دیدگان امریکا، انگلیس و اسریل به لبنان می رود. اما جرات جسارت ندارند. چون ایران اقتدار دارد. این اقتدار را امام و مقام معظم رهبری خلق کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در ادامه اظهار کرد: در جنگ هشت ساله سرداران گفتند که حتی یک بند از خاک میهن را به دشمن ندادیم چرا که امام راحل فرمانده دانشگاه بزرگ دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: همچنین بعد از امام راحل و در طول تمام فتنه ها و تحریم ها، ایران اسلامی تسلیم نشد و در مقابل دنیا ایستاد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس لباس بسیجی به تن کردند و در خاکریزها حضور پیدا کردند و با حضور ایشان، جمعیت زیادی به جبهه ها سرازیر شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال این است که روحیه معنوی دل های انقلابی را از مردم بگیرد تا وقتی که دل های الهی را از جوان های ما گرفتند به راحتی بر ما ضربه وارد کنند.

وی یادآور شد: عامل دیگر که باعث شد ما در جنگ به پیروزی برسیم ایثارگری همه رزمندگان و فداکاری شهیدان بود. شهیدان واقعا از جان مایه گذاشتند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار