خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛
حجت الاسلام پنجی گفت: دفاع مقدس ما، دفاع عاشورایی از ارزش های اسلام بود و رزمندگان با اعتقاد به مبانی اسلام و معنویت، از ارزش های اسلامی پاسداری کردند.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۴۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در نشست تربیت و تعالی حوزه حضرت زینب(س)، دوران دفاع مقدس را دوران جنگ بین جبهه حق و باطل دانست و گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی تنها با رژیم بعث عراق در حال جنگ نبودیم؛ بلکه با استکبارجهانی در حال جنگ بودیم و نظام سلطه با تمام توان از صدام و رژیم بعث حمایت تسلیحاتی می کردند.

وی در ادامه افزود: ما با دستان خالی در دفاع مقدس بسیاری از معادلات نظامی دنیا را به هم زدیم و نشان دادیم که یک ملت بدون حمایت از کشورهای بیگانه تنها با اراده خود و تکیه بر توان داخلی و نیروی ایمان، می تواند در برابر اردوگاه نظام سلطه و زیاده خواهان جهان بایستد.

حجت الاسلام و المسلمین پنجی، دفاع مقدس را دفاع عاشورایی از ارزش های اسلام دانست و گفت: دفاع مقدس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت تکرار صحنه کربلاء بود و دفاع مقدس ما، دفاع عاشورایی از ارزش های اسلام بود و رزمندگان با اعتقاد به مبانی اسلام و معنویت، از ارزش های اسلامی پاسداری کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در پایان سخنان خود، به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: وجود رهبری حکیم و صاحب نفوذ و دارای درایت و شجاعت، بصیرت و هوشیاری ملت و وحدت کلمه و انسجام درونی باعث شد که دشمنان نظام به آرزوی واهی خود نرسند. پیشرفت نظامی و اقتدارافزایی، الگو شدن برای جهان اسلام و محور مقاومت و بومی سازی امنیت پایدار از جمله دستاوردهای دفاع مقدس بود که رزمندگان و شهداء برای ما به یادگار گذاشته اند و ما باید از این دستاوردهای ارزشمند به نحوه أحسن حراست کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها