سردار محمد طهرانی مقدم:

انتقام سخت، افول آمریکا و نابودی اسراییل خواهد بود/هم اکنون ششمین قدرت موشکی دنیا هستیم

دبیر کل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت گفت: بالاخره زمان شکست و فروپاشی آمریکا هم فراررسیده است. انتقام سخت افول آمریکا و محو ونابودی اسراییل از صفحه ی روزگار خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۳۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست خبری ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با موضوع افول آمریکا، نتیجهمقاومت، صبح امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

سردار محمد طهرانی مقدم دبیر کل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت طی سخنانی در این نشست اظهار داشت: در دهمین سالگرد سردار عالی قدر و دانشمند برجسته سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم هستیم و امیدواریم که خداوند متعال ما را رهروی شهدا قرار بدهد.

انتقام سخت، افول آمریکا و نابودی اسراییل خواهد بود/هم اکنون ششمین قدرت موشکی دنیا هستیم

وی با بیان این جمله  مقام معظم رهبری که "اگر اسرائیل کوچک ترین غلطی بکند حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد"، افزود: شهید طهرانی مقدم در وصیت نامه ی خود نیز نوشته بود که بر مزارم بنویسید این کسی بود که می خواست اسرائیل را نابود کند.

دبیر کل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، پیام یک دهه فراق شهید حسن طهرانی مقدم را تحقق" ما می توانیم" دانست و گفت: ما با توجه به ظرفیت های داخلی خودمان اگر نگاهمان به همین ظرفیت ها باشد، "ما می توانیم" همانطور که  شهید حسن طهرانی مقدم توانست کشور را به اقتدار و امنیتی برساند که هم اکنون ششمین قدرت موشکی دنیا هستیم.

طهرانی مقدم ادامه داد: اما اگر چشممان به خارج از کشور و به دست بیگانگان باشد، می شود همین چیزی که چند سال گذشته اتفاق افتاد. امیدوارم که پیام این شهید را سر منشاء کار خود قرار بدهیم و در این دولت انقلابی و ارزشی بتوانیم با استفاده از همین ظرفیت ها همانگونه که در بحث اقتدار و امنیت حرف اول را می زنیم، در زمینه های دیگر نیز چنین باشیم.

وی با بیان این که اخیرا برخی از این کشور های همسایه حرف هایی زدند، اضافه کرد: که من به شما قول خواهم داد اگر بخواهند حرف هایی بزرگتر از قدشان بزنند، با چند تیر غیب این ها را سر جای خودشان خواهیم نشاند و مردم ما باید بدانند که جای هیچ گونه نگرانی نیست.

دبیر کل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با نقل جمله ای از مقام معظم رهبری در بازدید از منزل شهید حسن طهرانی مقدم مبتنی بر این که حاج حسن هر قولی که به من داده بود به موقع وفا کرد و این باید سرلوحه  عمل برای مسئولین ما باشد، تصریح کرد: اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، به منظور تجلیل و تکریم از جریان های مقاومت و تعامل بیشتر با یکدیگر برگرار می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۸ کشور دنیا مهمانان مختلفی دعوت شده اند و محوریت این اجلاس تاثیر مقاومت بر افول و اخراج آمریکا از منطقه است.

دبیر کل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت مطرح کرد: من وقتی فهمیدم نیرو های آمریکا با سرعت از افغانستان فرار می کنند، یاد فرار نیرو های شوروی سابق از از افغانستان افتادم که آن فرار مقدمه ی افول و شکست شوروی سابق بود .

طهرانی مقدم یادآور شد: همچنان که آمریکا این ظلم را بر مردم افغانستان روا داشت، بالاخره زمان شکست و فروپاشی آمریکا هم فراررسیده است. انتقام سخت افول آمریکا و محو ونابودی اسراییل از صفحه ی روزگار خواهد بود.

وی تاکید کرد: در این اجلاس سفرایی از پنج کشور فلسطین، یمن، سوریه، ونزوئلا و کوبا و همچنین نماینده هایی از کشور های اسلامی متفاوت حضور خواهند داشت.

دبیر کل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، با بیان این که در این اجلاس از هشت نفر از مجاهدان جبهه مقاومت تجلیل خواهد شد، ادامه داد: در این مراسم مقامات کشوری و لشکری خودمان و بیش از صد نفر مهمان خارجی نیز حضور خواهند داشت.

 

به گزارش خبر گزاری بسیج ششمین اجلاسیه بین المللی "مجاهدان در غربت با موضوع افول آمریکا، نتیجه ی مقاومت" روز چهارشنبه چهاردهم مهر ماه از ساعت 15 الی 18 در محل لانه جاسوسی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار