خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: پلیس یکی از ارکان اصلی توسعه کشور بوده و باید در راستای ایجاد امنیت، همه پلیس را یاری رسانیم.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۸۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی که با حضور مسئولان ارشد استانی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: از همه اعضای شورای استان که همکار صدیق برای استان هستند تقدیر می کنم که امنیت پایداری برای استان فراهم کردند.

وی گفت: امروز در استان شرایط بسیار خوبی از جنبه امنیت حاکم است و این امر در سایه همراهی و همکاری همه مسئولان استان می باشد. هرچند وضعیت اجتماعی و اقتصادی گرفتاری هایی ایجاد کرده اما با حمایت مردم و در صحنه بودن همه نیروها باید قدردان امنیت موجود بوده و برای ارتقا وضعیت استان تلاش کنیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: دو رکن اساسی توسعه کشور است که شامل آموزش و پرورش است که بسیار اهمیت داشته و اگر این رکن بتواند وظایف خود را درست انجام دهد عامل تربیت انسان وارسته می شود.

جمالی پور عنوان کرد: رکن دوم پلیس است که نقش مهمی در ارتقا جایگاه انسان وارسته داشته و هر چه هوشمند و مردم دار و همیشه در صحنه باشد جامعه کمتر در معرض خطر است و لذا پلیس یکی از ارکان اصلی توسعه کشور بوده و باید همه پلیس را یاری رسانیم.

وی افزود: همه ما معتقدیم مردم اساس کار هستند و هرچه مردم بیشتر در صحنه بوده و حامی باشند امور بهتر انجام می شود و امیدواریم بتوان شرایط معیشت و آینده مردم را با حضور و مشارکت خود مردم بهتر نماییم.

جمالی پور گفت: متاسفانه استان به لحاظ برخورداری، از وضعیت خوبی برخوردار نیست و پلیس از وضعیت خوب همراهی مردم برای امنیت افزایی بی بهره است و ما قدرشناس زحمات پلیس برای ایجاد امنیت در هر شرایطی هستیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها