خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین خبرداد:

انهدام باند سارقین منزل و خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: پلیس آگاهی به عنوان دبیر قرارگاه مبارزه با سرقت با همکاری کلانتری های تابعه موفق به انهدام ۴۲ باند سارقین احشام، منزل و خودرو شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۳۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ امیرحسام عزیزی در گفت و گو با خبر نگار بسیج ضمن تبریک هفته ناجا بیان کرد: پلیس آگاهی یکی از قدیمی ترین نهادهای فنی در خصوص کشف جرم بوده ‌و از سال ۱۲۵۳ با عنوان واحد دفتر مسروقات شروع به کار کرد که تا امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش تکنیک های جرم در دنیا، گفت: پلیس آگاهی با تجهیز و هوشمند سازی، آموزش پرسنل و تحصیلات تخصصی همواره نقطه امید و اتکا مردم بوده تا در برابر سارقین و مجرمین حرفه ای نقش ویژه ای داشته باشد. پلیس آگاهی به عنوان دبیر قرارگاه مبارزه با سرقت در سطح استان کارنامهٔ موفقی داشته که بخشی از اقدامات و کشفیات در حوزه سرقت را به اطلاع مردم می رسانیم.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: با اقدامات فنی هماهنگ کلانتری ها با پلیس آگاهی موفق شدیم ۱۱باند حرفه ای سرقت خودرو منهدم و ۳۵ نفر سارق دستگیر که ۱۸۰ فقره سرقت خودرو کشف گردید. در ادامه کشفیات که با شناسایی، رصد و دستگیری سارقین حرفه ای همراه بوده بیش از ۵باند سرقت لوازم خودر منهدم و ۱۵ سارق دستگیر که ۲۳فقره لوازم خودرو اعتراف و از آنان کشف و ضبط گردید.

عزیزی در ادامه با توجه به افزایش سرقت منزل گفت: با انهدام ده باند سرقت منزل و دستگیری ۳۵ سارق بیش از ۲۲۰ فقره سرقت از آنها کشف گردید، ۹باند سارق موتور سیکلت منهدم گردید که ۶۷سارق دستگیر و ۲۷۲فقره سرقت موتور سیکلت از آنها کشف و ضبط گردید.

وی در خصوص سرقت احشام گفت: با توجه به دستگیری و شناسایی و انهدام ۴ باند سارق احشام که ۹۰فقره سرقت احشام از آنان کشف گردید و همین امر سبب کاهش سرقت شده است.

رئیس پلیس آگاهی قزوین در پایان ضمن توصیه به شهروندان خواست: توصیه های پلیسی را جدی بگیرند و نسبت به ایمن سازی درب و پنجره و روشنایی منزل اقدام لازم صورت گیرد، از قفل پدال و فرمان برای خودرو شخصی خویش استفاده کنند و به هیچ وجه طلا و جواهرات، اشیا گران قیمت و پول نقد را هنگام مسافرت در منزل نگه ندارند.

 

انتهای پیام/1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار