خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های فارس خبر داد:

اراده خدمت گروه جهادی دندانپزشکان در زندان‌های فارس

با استقرار گروه جهادی منتظران ظهور در اداره کل زندان‌های استان فارس به مدت ۴ روز به زندانیان خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۱۰
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های فارس در آیین افتتاح برنامه این گروه جهادی با تاکید براینکه توجه به سلامت زندانیان مورد تأکید است، گفت: علاوه برخدمات دندانپزشکی، انواع خدمات درمانی و مشاوره‌ای و روانشناختی به زندانیان ارائه می‌شود.

 
وی در این خصوص افزود: نیازسنجی از تمامی زندان‌های استان انجام شده و نیاز زندانیان در دو حوزه کشیدن دندان، ترمیم و عصب کشی مشخص شده است و برای حمایت از این قشر آسیب دیده اجتماع، همکاری همه گروه‌های جهادی را می‌طلبد.

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: برای ارائه خدمات درمانی در حوزه دندانپزشکی به زندانیان، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم سازمانی در دستور کار قرار گرفته است و برای این منظور، گروه جهادی منتظران ظهور که در زمینه دندانپزشکی فعالیت دارند به زندانیان زندان‌های استان فارس خدمات دندانپزشکی همچون کشیدن دندان و ترمیم ارائه می‌کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) با همت این گروه جهادی به تعداد ۲۲۷۵ زندانی که درخواست کشیدن دندان دارند خدمات رایگان ارائه می‌شود و دندان‌های تعداد ۱۵۴۷ نفر از زندانیان نیز ترمیم و عصب کشی می‌شود.

مدیرکل زندان‌های فارس در ادامه، از گروه‌های جهادی تقاضا کرد علاوه بر زندانیان، در صورت امکان خانواده‌های زندانیان نیز مورد حمایت قرار گیرند تا از این خدمات بهره‌مند شوند.

عادلی سرپرست گروه جهادی منتظران ظهور هم گفت: این گروه ۴۴ نفره از شهر‌های تهران، اصفهان و فارس به زندانیان استان فارس خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه می‌کنند و به مدت ۴ روز در زندان‌های استان حضور دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها