خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

هیئات مذهبی مرکز تحولات و خدمت رسانی اجتماعی هستند

حجت الاسلام گرزین با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از قرآن و اهل بیت(ع) است، گفت: هیئات مذهبی مرکز تحولات و خدمت رسانی اجتماعی هستند.
کد خبر: ۹۳۸۵۳۷۲
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
هیئات مذهبی مرکز تحولات و خدمت رسانی اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان،حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ظهر سه شنبه در آئین افتتاحیه کانون فارغ التحصیلان، خیریه و هیئت دانش آموزی دبیرستان دخترانه صدرای ولایت گرگان اظهار کرد: مؤسسه خیریه، هیئت و کانون فارغ التحصیلان این دبیرستان یک دانشگاه تربیتی و معنوی هستند.

وی با بیان این مطلب که مرور و بازخوانی دانش فارغ التحصیلان این دبیرستان‌ها آثار و برکات فراوانی دارد، گفت: از ظرفیت و استعدادهای فارغ التحصیلان این دبیرستان‌ها در تحولات هدفمند در حوزه علوم انسانی حداکثر استفاده و بهره برداری را خواهیم داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: زیرساخت‌های شخصیتی و هویتی و ریشه‌های فارغ التحصیلان این دبیرستان قابل اعتقاد، قوی و اصیل است و این موضوع به شکل گیری سلامت جمعی آنها کمک می‌کند.

گرزین با بیان اینکه فارغ التحصیلان دبیرستان‌های صدرای ولایت، جهادی، خودجوش، انقلابی، علمی و مهارتی و در حوزه علوم انسانی تحول آفرین هستند، اضافه کرد: قرار است فارغ التحصیلان این دبیرستان‌ها جز کادرهای آینده مدیریتی، حقوقی، سیاسی، معرفتی و فکری نظام اسلامی شوند.

وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از قرآن و اهلبیت (ع) است، گفت: هیئات مذهبی جای ارادت، رشد و پرورش یافتن به انوار مقدسه و مرکز چشمه تحولات و خدمت رسانی اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: محبت، عنایت، رحمت و کرامت امام حسین (ع) چشیدنی است و انسان باید آن را حس کند و اشک ریختن و عزاداری پل و ابزار است که اثر وجودی انسان را چندین برابر می‌کند.

گرزین یادآور شد: دبیرستان‌های صدرای ولایت با اشارات رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است و هدف از تشکیل آن تربیت کادر های انقلابی ،فکری و معرفتی برای نظام در حوزه علمی و دانشگاه است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها