عادی‌انگاری مسئولین برابر کرونا ممنوع/ واکسیناسیون در شاهرود به مرز ۹۰ درصد رسید

شاهرود_استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولین با رعایت هرچه بهتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مردم الگو باشند، گفت: واکسیناسیون کرونا در شهرستان شاهرود به مرز ۹۰ درصد رسید.
کد خبر: ۹۳۸۶۶۸۶
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

عادی‌انگاری مسؤولان برابر کرونا ممنوع/ واکسیناسیون در شاهرود به مرز ۹۰ درصد رسیدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان شاهرود در فرمانداری ویژه این شهرستان، اظهار کرد: عادی‌انگاری در مراقبت‌ها برابر کرونا از برخی مسئولین آغاز شد؛ مسئولین در این زمینه با رعایت هرچه بهتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مردم الگو باشند.
او افزود: سلامت مردم در گرو رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و همه مکلف به رعایت کامل آن هستیم؛ چراکه سلامت مردم را تضمین می‌کند.
استاندار سمنان عنوان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اجرای مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا الزامی است.
هاشمی افزود: شهرستان شاهرود در واکسیناسیون کرونا وضع مناسبی دارد و به مرز ۹۰ درصد رسیده است؛ اما با این وجود، رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در برخی حوزه‌های اداری، اصناف، دورهمی‌ها، جلسات و اماکن عمومی سبب تغییر رنگ کرونایی شهرستان‌های شاهرود و دامغان شد که باید تلاش شود با نظارت و پایش بیشتر وضع بهبود یابد.
او با بیان اینکه اجرای طرح‌هایی همچون شهید سلیمانی در کاهش ابتلا به کرونا مؤثر است، عنوان کرد: سطح اقدامات مقابله با کرونا همانند اسفند ۹۸ و اردیبهشت ۹۹ با همکاری مردم اجرا شود.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه هر جا مردم همکاری کردند، اجرای برنامه‌ها موفق می‌شود، بیان کرد: اصحاب رسانه، نخبگان، مؤثران، ائمه جمعه و فرهنگیان، مردم را به رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌ها ترغیب کنند تا سلامت مردم تضمین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار