سپاه الغدیر استان یزد در پی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله علاقه‌بند پیام تسلیت صادر کرد

در این پیام امده است: رحلت عالم جلیل القدر ، حضرت آیت الله علاقه‌بند را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام عظمای ولایت، عموم مردم دارالعباده و دارالعلم یزد، شاگردان، خصوصاً خانواده مکرمشان تسلیت و تعزیت داریم.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۳۸
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سپاه الغدیر استان یزد در پی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله علاقه‌بند پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

رحلت عالم جلیل القدر و استاد اخلاق حوزه علمیه یزد، حضرت آیت الله علاقه‌بند را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام عزه)، عموم مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد، شاگردان، خصوصاً خانواده مکرمشان تسلیت و تعزیت داریم.

ایشان عمر بابرکت خود را با حضور در شهر دارالعلم یزد طی نمود و در مسند کرسی درس حوزه علمیه تلاش فراوانی جهت تربیت شاگردان علوم دینی نمود.

ارتباط صمیمی این عالم جلیل القدر با مسجد، مردم به ویژه بازاریان الگوی شایسته‌ای از یک عالم دینی را برای مبلغان دینی بر جای گذاشت.

از خداوند متعال برای ایشان حشر با اجداد طاهرینشان و به خاندان جلیل القدر، دوستداران، شاگردان و مردم متدین استان یزد صبر و اجر را خواستاریم.

«سپاه الغدیر استان یزد»

ارسال نظرات